۱۳۸۸ آبان ۱۸, دوشنبه

سهیل محمدی و علی پرویز، دو تن از فعالین دانشجویی همچنان در اسارت

سهیل محمدی و علی پرویز دو تن از فعالین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که پیش از روز سیزده آبان در منزلشان توسط نیروهای نا شناس دستگیر شده بودند همچنان در اسارت به سر می برند.
به گزارش ارتش سری چند روز پیش از سیزده آبان در حالی که دعوت برای حضور در مراسم اعتراضی این روز به اوج خود رسیده بود ، حکومت برای جلوگیری از گسترش اعتراضها به دانشگاهها، اقدام به دستگیری گسترده ی فعالین دانشجویی نمود که در این میان سهیل محمدی و علی پرویز دو تن از فعالین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی شبانه و در منزلشان دستگیر وبه مکان نا معلومی منتقل شدند .
پس از دستگیری این دو دانشجو اعتراضات گسترده ای در کلیه واحدهای دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی طی روزهای گذشته اتفاق افتاده است که از آن میان می توان به اعتصاب غذای دانشکده ی برق در روز شنبه 16 آبان و اعتصاب غذای دانشکده علوم در روز یکشنبه 17 آبان اشاره کرد .
ترس حکومت از حضور گسترده ی مردم در تظاهرات روز سیزدهم آبان ماه به حدی بود که از هفته ها قبل، اقدام به آماده سازی نیروهای سرکوبگر ، دستگیری گسترده ی فعالین سیاسی و دانشجویی و اخذ تعهد از کلیه اسرای آزاد شده مبنی بر عدم حضور در مراسم اعتراضی این روز کرده بود .
لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در تلاش برای گسترش اعتراضهای خود در صورت عدم آزادی این دو فعال دانشجویی هستند./پایان خبر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر