۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

سردار احمد روزبهانی بازیگر بخش خبری بیست و سی

هفته گذشته بخش خبری بیست و سی شبکه دو ، اقدام به پخش گزارشی مبنی بر رد اخبار منتشر شده درباره ترانه موسوی یکی از کشته شدگان نا آرامی های پس از انتخابات ایران کرد و در طی آن فردی که از مامورین ثبت احوال معرفی شده بود ضمن بررسی چند پرونده عنوان داشت تنها سه ترانه موسوی در ایران وجود دارند و مشخصات هیج یک از آنها با شخصی که توسط نیروهای حکومتی مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است همخوانی ندارد .
به گزارش ارتش سری فردی که در تصاویر نشان داده شده در این بخش خبری مامور ثبت احوال معرفی می شود سردار احمد روزبهانی رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا و از نزدیکان احمدرضا رادان ، جانشین فرمانده ی نیروی انتظامی کل کشور است ، دفتر وی در حال حاضر در اداره اماکن واقع در خیابان وزرا می باشد .
ترس از افشای اخبار مربوط به کودتای انتخاباتی 22 خرداد باعث شده است تا از حداقل نفرات برای القای اخبار کذب در جامعه استفاده شود./پایان خبر

۱۲ نظر:

  1. I simply can't believe how stupid they are. How have these people managed to rule the country for such a long time. The more stupid mistakes like these they make, the more people find out about them. No one wants to be ruled by idiots.

    پاسخحذف
  2. بابا خودش نيست ولي فكر كنم داداشش باشه

    پاسخحذف
  3. وقتي شعور مردم را بازي ميدهند

    پاسخحذف
  4. آقا یک پست هم بنویس در مورد این شهرام همایون کسکش بزار که با اون گروه تخیلی ما هستیم و بزار تو بالاترین. تمام تظاهرات ها و فعالیت های ما تو کانادا و آمریکا را به گند کشیده. چند تا پیر پاتال فسیل میاره و شروع می کنند چرت و پرت گفتن.
    هر کاری هم که ما می کنیم اون ها بر عکسش رو می کنند. آخرش هم پلیس میاد و گند می زنه به تظاهرات ما
    این از خامنه ای پول گرفته بیاد تمام تظاهرات های جنبش سبز را در خارج خراب کنه

    پاسخحذف
  5. وااااای عالییییییییی بود

    خسته نباشی

    پاسخحذف
  6. Such a bloody Bitch,Fuck u all........................

    پاسخحذف
  7. دوست عزيز باور کن من هم از افراد جنبش سبز هستم ولي ارائه اخبار کذب مانند صداوسيما باعث ضربه زدن به جنبش ميشه.
    من بابت اين که بخوام کاملا در خصوص اين خبر مطمئن شوم رفتم خبر 20:30 اون روز رو پيدا کردم و متاسفانه با اين خبري که در اينجا ذکر شده شديدا متضاد مي باشد.
    در همون بخش خبري هم روزبهاني به عنوان پرسنل نيروي انتظامي معرفي شد.
    به خاطر همين عکسي از اين فيلم گرفتم که حرفهام مستند باشه اگر لازم ديديد کل فيلم رو براتون ارسال مي کنم.
    http://farabourse.net/pix/images/m8fm9wnufxkk1g388c0f.jpg

    پاسخحذف
  8. بدبخت وطن فروش

    پاسخحذف
  9. به نظرم خانمی هم که در این گزارش نقش مادر ترانه موسوی جعلی را بازی میکرد همان بازیگر نقش ننه قربون در سریال زیر زمین است

    پاسخحذف
  10. afarin be shoma vaghean afarin

    پاسخحذف